onsdag 25 februari 2009

OM jag är snäll

Idag fick jag o Storhönan paket. Jag OCH storhönan - alltså tillsammans. Eftersom jag visste att det var en försenad present till hönan så lät jag henne öppna. Det var väl snällt av mig. I låg ett pysselblock o ett ritblock med Fiffi Förgätmigej och sen låg det lite choklad. Storhönan sa med stora ögon

- Mamma, titta, det är godis!
- Ja, men det är nog till mig tror jag....
- Njeeeee, jag tror inte det, mamma (med sin mest beklagansvärda stämma).
Men du kan få smaka om du är snäll..

Det var ju omtänksamt. Dessutom hade jag tagit en jättefin bild med mobilen för att jag har varit lite dålig på bilder i bloggen på sistone, men av nån anledning så tycker inte telefonen eller datorn att det ska gå att överföra bilder. Dom har blivit lite osams på nåt vis. Men jag tänkte i min smarthet att jag skulle ta med vanliga kameran så ni skulle få se en bild, men den bilden blev inte lika läcker då paketet redan var så gott som rensat...


4 kommentarer:

Anonym sa...

Fick du smaka ??
*ler*

Anonym sa...

Ja då, jag fick skynda mig men jag fick smaka =)

Anonym sa...

Jag borde ha förvarnat, men jag ville överraska
Tur att du fick smaka i alla fall

hönsmamman sa...

Hon åt bara en, antar eftersom det är fin choklad kanske inte barnagommen uppskattar det lika mycket vilket är tur för mig... =)