torsdag 26 februari 2009

Naken bilder

Nu har jag läst runt i mina bloggar jag följer (visst är det skönt att plugga distans så man kan fördela sin tid till viktiga saker). Nåt som dykt upp då o då är dessa utmaningar att lägga upp den 6:e bilden i det 6:e albumet. Nu har visserligen itne jag personligen fått den utmaningen men jag blev nyfiken vad jag hade där på 6:e plats. Nu visade det sig att den mappen enbart innehöll nakenbilder - nej, inte på mig - så jag visar den 7:e bilden i den 7:e mappen istället.
Det är min man som tar vackra bilder på sina klockor. Han har nån sorts form av hang-up på klockor. Ska jag förföra honom behöver jag itne krångla på mig spetsiga stay-ups som kliar o åker ner eller snitsiga så trosor utan det räcker med att sätta på sig en klocka o bära kortärmat. Smidigt som fan...

Inga kommentarer: