lördag 14 februari 2009

Gemenskapens dag eller nåt sånt

Trevlig alla hjärtans dag då mannen min. Så här såg middagsbordet ut när han skulle äta. Han fick äta själv... Men, nej, vi är inte osams på något sätt. Han valde bara att sitta framför TV:n o nån sorts form av sport, med sina kamrater istället för att äta middag med sin fru o sina barn. Men jag är inte bitter *S*

Tvärtom, vi har varit väldigt mysiga hela dan. Vi började kramas redan imorse när barnen var inne i garderoben o valde kläder. Han höll kvar mig i sina varma, starka armar så där lite för länge. Till o med för ett gift par sett. När det precis var på gränsen till att man börjar tänka "ehh, det räcker nu" då fes han o släppte mig med ett leénde från sida till sida. Det var väl romantiskt så säg. Sån är han min man. Han kramar inte skiten ur mig, utan ur sig själv.

Inga kommentarer: