onsdag 25 februari 2009

Skinande rent

Ibland tänker jag inte alls på min lilla bebis, men iband när man tvingas tänka på det o prata om det så är det värre. Idag pratade jag med min barnmorska hur man går vidare om om man bestämmer sig för att avbryta graviditeten och det är klart att det blir ledsamt. Många säger o skriver att jag verkar så stark o mogen i mina beslut vilket jag känner mig långt ifrån ibland. Men jag vet att det är det rätta hur ledsamt det än är.

Idag ska jag panikstäda då bvc gör hembesök för 4 årskontroll. Jag vet att dom säger att dom inte kommer för att kolla hurvida man har städat men jag tror dom ljuger. Bäst att ta det säkra före det osäkra iaf. Så nu har jag itne tid med er längre, nu ska här pedantstädas. Så mycket man hinner på 2 timmar iaf.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kram!

Jag skaffade mig en PT sa...

Usch, du verkar ha det lite jobbigt just nu.

Om man fuskar med allt fast inte samtidigt är man ungefär som jag. ;-)