måndag 16 februari 2009

I'm alive

Jag lever... Nätt o jämt men är tillbaka med lite tilltro o hopp om livet. Huvudvärken la sig runt lunch o nu är bara totalstoppet i näsan kvar. Och orosmolnen börjar skingras.

Min söta, rara syster drar mig till verkstaden imorgon så jag slipper bärgningsavgiften som inte var billig direkt.

Jag behöver inte avliva katten (än på en vecka iaf), kanske, möjligtvis löser det sig.

Lillhöna är lite bättre i magen så det blir inte lika jobbiga fläckar på mattan.

Och nu kanske ni förstår varför jag hellre köper en ny matta varje år från typ jysk eller rusta istället för att kosta på kemtvätt på en dyr matta. Blir ju typ billigare o köpa ny en gång om året. Ibland är det lika bra att inte tänka på vad det är för fläckar på mattan. Bara skönt att hiva ut o köpa ny då o då.

Inga kommentarer: