söndag 16 december 2007

Kärringar bakom ratten

Kvinnor borde inte få ha körkort =)

Det första i raden som hände var att jag körde mellan macken o affären (iofs inte nån jättesträcka men ändå) med handbromsen i. Vår bil är en sån där ny bil så den brukar varna när man har handbromsen i men nu vet jag inte varför den inte gjort det, eller om jag bara inte hört. Så när jag parkerade utanför Willy´s osade det lite bränt minst sagt.. Sen efter en lite småstressad tur i affären o en grinig lillhöna som vaknat alldeles för tidigt ville jag bara komma hem. Jag startar bilen o slänger i backen varpå bilen utstöter ett ganska missnöjt ljud o sen dör den! Det vore kanske en fördel att hålla ner kopplingen när man växlar... Gubben som stod utanför dörrarna o rökte bara tittade på mig o tänkte säkert "kärringar bakom ratten".

Inga kommentarer: