onsdag 12 december 2007

Nakenbilder - olala!

Nej, det var inte jag på riktigt på förra bilden om nån var osäker...
Så här ser jag ut på riktigt


Tänkte väl egentligen inte lägga ut "nakenbilder" på mig men jag tror aldrig jag har haft ett sånt stort blåmärke så jag fick lov... Inte är det skönt kan jag säga. Jag kan inte luta mig mot köksbänken eller sitta ordentligt, köra bil är en plåga men det värsta är när jag låg på rygg i sängen o skulle sätta mig upp efter att ha nattat lillhönan. Jag gjorde som en situp så all min tyngd hamna på blåmärket.. Men nog ynkat från mig nu, det bleknar snart =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men oj,oj,oj hur du ser ut, gumman!
Jag lider med dej!
Vet du, det finns halkband som man kan sätta på varje trappsteg, kanske nåt att fundera på!
Kram
svärmor

Anonym sa...

Ja, vad kan man kalla den där fläcken då, lårkaka?
rumpkaka eller moderskaka?
:)