måndag 31 december 2007

Om man dementerar mycket är man dement då?

Ok, jag erkänner.. Jag har varit lite orättvis.. Min käre make kräver att världen får veta sanningen om familjen Hönas matbekymmer.. Receptet jag hade hittat löd ungefär så här:
Fläskfile i marinad av soya, olja, kryddor, sambal o vitlök
Potatis i skurna båtar
Fetaost
Oliver
Rödlök
Paprika
Soltorkade tomater

Sen skulle allt blandas som en pytt o serveras med Tsatziki.

Han vet mycket väl att jag heller inte äter oliver o fetaost så han borde förstått att jag skulle göra denna grekiska pytt på mitt egna vis vilket innebar

Fläskfile i marinaden (fast jag hade bytt till kyckling) och potatisen

Sen blandade jag i lite nötter men då hävdar han att det inte var så konstigt om receptet lät äckligt men att maten blev god för jag följde
inte receptet. Så jag ger mig, jag var orättvis i mitt förra inlägg. Men det skulle inte bli lika roligt annars ju *S*

Men ikväll blir det oxfilé utan konstigheter -
gott nytt år på er allihopa!

Inga kommentarer: