fredag 28 december 2007

Skelettet i garderoben

Inte för att jag nånsin tänkt bli politiker men om jag skulle vilja bli så är det nog kört nu. Har inte anlitat för de erbjöd sig själva men ikväll har jag haft hjälp av svart arbetskraft. Skulle lyfta in en bokhylla vägandes 78 kg per kolli á 6 st kollin hos min pappa idag. Jag kom på ett ganska smart sätt iofs så jag hann kasta in 4 paket lite lätt så där som bara en smart, stark kvinna i sina bästa unga år kan. Sen öppnades granndörren o ut väller 3 ungdomar som tycker att inte ska väl jag göra sånt där, så dom tar tag i de 2 sista paketen o kånkar in dom i pappas lägenhet. Jättetrevliga unga män som inte kan ett ord svenska men som gärna hugger i (även om man inte bett dem). Dom hjälpte även till att tömma bakluckan på min bil på kartonger när vi flyttade pappa för ett tag sen.
Så min politikkarriär är nog sabbad o jag kan nog inte heller gifta mig med Karl-Philip (vilken rojalist jag är som inte ens är säker på om jag stavat rätt) utan att reportrarna kan sniffa upp min svarta arbetskraft. Fast å andra sidan finns det inga vittnen *hehe*

Inga kommentarer: