lördag 15 december 2007

Plommonhäck

Mitt blåmärke har muterat.. Det har liksom flutit ut o blivit om än ännu större. Och har fått en färg av nåt rödblåttlila i sig. Hela arslet ser ut som ett övermoget plommon.. Dessutom är det varmt, varför är det det? Ska det vara så eller ska man börja undra? Ska bli kul o se hur lång tid det tar innan det försvinner helt..

Dessutom en glad nyhet! Imorse när jag vägde mig hade jag gått ner 13,5 kg. Det ni.. Storhönan ville oxå väga sig o dessvärre vägde hon bara 5,2 kg så det betydde en viktminskning på 12 kg vilket
kanske inte riktigt kunde stämma. Jag visste väl iofs att min nya vikt bara var att önska men ändå. Vågen stod på en plastgrej så efter rensning o omvägning återgick vi tyvärr till normala tyngder.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till din vikt minskning