onsdag 12 december 2007

Värsta arslet ju

Jag gjorde en rejäl vurpa i trappen igår. En sån där man ser på TV typ. Så idag känner jag mig mer än öm i hela kroppen. Men så är man ju en gammal kvinna också. Värsta smällen fick "mjukdelen" som min man kallade den ta. Mjukdelen - pff, han fick ingen kvällmacka den kvällen heller *s*. Först är man gammal o nu är man mjuk också. Väldigt snyggt ord för fet *s*
Men eftersom jag inte kunde luta mig mot nåt eller sitta i soffan idag så beslöt jag mig för att granska skadorna.. Men i spegeln så blev det ingen "jävlar vilket blåmärke" reaktion utan mer en "jäklar, ska jag se ut så där?". Vad har min häck tagit vägen? Nånstans under allt det där andra döljer den sig säkert? Så nu får nog operation beach 2008 inledas... 15 cm blåmärke hinner nog försvinna men hoppas att resten också behagar pysa sin kos!

Inga kommentarer: