fredag 27 mars 2009

Alltid nåt

Jisses, hur tänker jag? Jag har glömt bort mitt motto nummer 1.
Här har jag gått i flera dagar nu o försökt smälta mitt tandläkarbesök. Jag gillar inte tandläkaren. Jag är en sån där som får smärre hjärtklappning bara barnen får en kallelse.

Nu när det blev tal om förmodligen utdragning eller rotfyllning stannade ju hjärtat helt.
Men jag är ju en sån där som väljer glädje så nu ser jag endast fram emot en rotfyllning/utdragning. Det är nog det bästa som kan hända egentligen. Hur kunde jag missa det?

Man lär ju få lov att leva på flytande föda hur länge som helst, så fatta hur mycket jag skulle rasa i vikt genom att bara dricka nyponsoppa dygnet runt i 2 veckor. Det är ju PERFEKT!!!

2 kommentarer:

Sis sa...

Du är duktig du som är så positiv =) *kramaaaa*

Sis sa...

Du är duktig du som är så positiv =) *kramaaaa*