onsdag 18 mars 2009

Helfigur

Eftersom även jag är tillbaka på den härliga banan där jakten på den perfekta kroppen är målet, så vill jag bara dela med mig med ett tips. Jag är ju medlem på ett gym sen länge, så detta kallar jag gymmetoden.

Gymmetoden går inte på något sätt ut på att svettas vid allehanda maskiner som man kanske skulle kunna tro. Ej heller att försöka vara lite bättre, lite starkare än alla andra på ett gruppass.

Utan jag märkte nåt himla effektivt igår efter att jag duschat. Att helfigursspeglar ens borde få finnas i omklädningsrum... Men att stå o "beundra" sig själv i väldigt lite kläder gav faktiskt en jättekick direkt till hjärnan. Så nu har jag inte ätit på ett dygn...

4 kommentarer:

hundra23hundar sa...

Meen, du måste äta ju! Ordetnligt sågår man ner i vikt i kombination med träning.

Jag tror jag får jääättteträningsvärk efter idag jag

Anonym sa...

Jo, jag äter såklart. Äter hela tiden dessvärre tycker jag..

Anonym sa...

Jo tack, jag provade jeans förra veckan....det hade också effekt!
Men stegräknaren har fått fnatt,antingen så räknar den typ dubbla steg eller inga alls...

typBaeckman sa...

Man ska inte bli hungrig har jag hört. Utan äta små mellanmål för dfå äter man inte så mycket sen :P