lördag 21 mars 2009

Medium vs Fritzl

Jag är upprörd. På torsdag sänds inte Medium på 4:an som vanligt. Dom har valt att visa en dokumentär om Fritzl. Om mannen bakom hemskheterna. Why? Varför ödsla tid, pengar o energi på den mannen? Varför behöver vi få veta att det finns en man bakom allt? Han kommer inte få några sympatier från mig iaf. Han har fortfarande... ja, alla vet vad han gjort o han har dessutom blivit dömd på alla punkter. Så jag är riktigt, riktigt arg - jag vill ju se Medium!!! Jag skiter väl i Fritzl.

3 kommentarer:

typBaeckman sa...

Nu hänger jag inte alls med
Vem är fritzl :O

Anonym sa...

Men hallå Majsen, han som låste in sin dotter i källaren i 24 år...

Anonym sa...

Vem vet inte vem Fritzl
Kapa halva k-organet
sätt han bland dom värsta förbrytarna så han kan få vad han förtjänar
ett j-vla svin