måndag 16 mars 2009

Tänk först, skriv sen

Har jag tänkt efter före?
Nej.

Har jag lärt mig nåt av barnen?
Ja.

Vad har jag lärt mig då?
Att det kanske inte är så konstigt faktiskt att hon ligger o skriker om nätterna att det är hennes bajs. Det kanske är mitt fel trots allt...

Båda ungarna är inne i en period då bajs är hysteriskt kul och vi skämtar om det jämt. Om storhöna frågar vad det blir till middag svarar jag alltid bajs. Hon har tack o lov slutat tro på mig.
Men efter att hon frågat vad det blir till middag o jag svarat så spänner jag ögonen i henne o säger "ge mig ditt bajs" (måste skrivpausa o skratta lite för mig själv, förstår inte att jag avslöjar mig egentligen). Sen kommer alltid lillhöna skrattandes o då spänner jag ögonen i henne...

Kanske inte så konstigt att hon drömmer mardrömmar om att jag verkligen ska ta hennes bajs en vacker dag.

3 kommentarer:

Malin sa...

Eftersom jag har bajshumor så sitter jag här och skrattar och tycker att det är skitkul Haha! Din Storhöna är verkligen en av mina favoritkunder!

Anonym sa...

Haha, då kanske du är intresserad av bajssången oxå då =)

Malin sa...

Den vill jag höra i kassan när ni kommer och handlar nästa gång :)