onsdag 25 mars 2009

I lugn o ro för mig själv

Jag har inte bara ätit o tränat o varit till tandläkaren idag. Jag har även lyssnat på rixfm. Där pratades det om våfflor eftersom det är våffeldagen (kan jag passa på o göra ett våffelinlägg tillsammans med 14.000 andra bloggare oxå). Iallafall undrade dom hur man ville ha sin våffla? RING IN O BERÄTTA!

Varje gång jag hör nåt sånt har jag lust o ringa in o berätta precis hur jag vill äta min våffla. I lugn o ro utan små kladdiga snorfingrar. Utan en massa spring efter gafflar o servetter o gud vet vad. Utan att behöva torka mjölk från golvet o utan en massa barn som ska sitta i knät, pilla på min mat o sen spilla ner hela mig o kladda jordgubbssylt i håret, skulle bli svaret.

Samma sak när Pågen utlyste en tävling som gick ut på att man skulle beskriva hur man helst ville ha sin pågenmacka. I ensamhet blev svaret. Jag vann ingenting =(

Inga kommentarer: