fredag 20 mars 2009

Middagsångest


Varför funkar det inte med att fuska när det gäller en själv? Hade skrivit en jättebra inköpslista imorse för jag hade lite bråttom. När jag kom till affären stod det konstigt nog fortfarande lunch o middag på listan. Jag som hade hoppats på att den skulle börja mutera o plötsligt avslöja vad vi faktiskt skulle HA till middag.

Men jag har iaf bunkrat upp med remouladsås, eller marmoladsås som storhönan säger. Det äter hon till allt numera. Det har doppats både entrecote, falukorv och köttbullar i just remouladsås...

5 kommentarer:

Madlar sa...

Fick mig ett gott o igenkännande garv när jag läste inköpslistan. Fungerar den??

Anonym sa...

Vad gör min lista i din blogg????

Anonym sa...

Madlar: haha, nja, den funkade inte så bra, men man lever ju på hoppet..

Sara: Om det är din lista så hoppas jag hitta min lista i din blogg. Har du förresten?

Jenny sa...

hahahhahhhahaah!Underbart rolig lista!!!

Anonym sa...

www.autismkost.blogspot.com