söndag 22 mars 2009

Giv mig styrka

Alla har ju såna här käcka bloggtävlingar där man kan vinna allt från chokladkalendrar till årsförbrukningar av ingefära . Dessutom ska det locka fler folk till bloggen enligt tips. Jag vill också ha en käck tävlig. Men jag tänkte att priset skulle få bli att ta itu med barnens lekrum.



Dessutom vore det en fördel om alla tävlande faktiskt bodde i närheten så vinsten kan genomföras. Jag vill helst inte bara ha det upplockat o snyggt, heslt vill jag ha det lite inrett o designat oxå. Pedagogiskt såklart.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tips nummer 1: Köp förvaringslådor i samma stil( typ IKEA) och MÅNGA


Tips 2; köp en lekmatta som går att dra ihop till en hög när de lekt klart

Tips 3; flytta hit så har ni inte plats/råd för lekrum....

Anonym sa...

Jag anammar tips nr 3 tack =)

Tycker ändå bilderna ser hyfsade ut, ni ser inte hela golvet o gosedjurshörnan, då skulle jag skämmas. Men i övrigt är huset i topptrimm efter min stora vårstädning, bara barnens rum kvar som sagt...

Anonym sa...

Ohh jävlar

barnens rum ser verkligen inte ut så :-)
Inte än iaf *ler*