onsdag 4 mars 2009

Jag är elak

Det är inte för att jag är den där trevliga hustrun som ser till att maten står på bordet när han kommer hem, och inte har nåt som helst emot att ta hand om disken själv efteråt som jag sa ja.

Det är inte för att jag hyser en inre lust att ta hand om 2 vilda ungar själv hela kvällen som jag sa ja.

Det är inte heller för att jag tycker det är jättespännande att sitta själv i mörkret en kväll o försöka hålla spökena i källaren som jag sa ja.

Jag sa egentligen inte ens ja, utan jag sa bara att det verkade jättekul o klart han skulle gå på hockey ikväll. Jag tänkte nog inte ens tanken på att det kunde vara kul för honom, utan tänkte mest på att då får jag se Grey´s Anatomy på tv ikväll o slipper se fotboll från nånstans i världen.
Haha! Två kvällar på rad har jag fått se på mina program på tv o inte behövt spela in för att se dagen efter, då jag egentligen behöver plugga.

(fast när jag tänker efter så tog han disken iaf, så har jag det skrivet så får jag inte skäll sen *S*)

Inga kommentarer: