tisdag 3 mars 2009

Omtänksamt

Ikväll ska jag pussa lite extra på min man.
Jag har en bra man.
Som jag egentligen inte får nämna i min blogg för han tycker jag är elak mot honom, men nu ska jag vara snäll.

Har haft ett litteraturseminarium i spädbarnspsykologikursen ikväll.
Ett väldigt tungt seminarium då detta behandlade graviditet, fosterstadium, förlossning o anknytning till det nya barnet. Väldigt intressant, men tungt eftersom jag förlorade mitt barn för bara ett dygn sen, men jag är glad att jag tog mig igenom det då vi diskuterade väldigt intressanta frågor.

Men iaf, det har ingenting med min man att göra förutom att han halv 9 när barnen somnat, kom ner i källaren med te till mig (där jag satt i mörkret o kylan med alla spöken).

Han är gullig min man =)

9 kommentarer:

Chrissan sa...

Hittade hit via Flygvärdinnan. Beklagar det som hänt er.
Stor kram!

Anonym sa...

Glöm inte bort dig själv, ge sorgen den tid och form du behöver.
Om du behöver köra på så kör det, men se upp för väggen

Kram

Anonym sa...

Chrissan: Tack... o välkommen förstås

Sara: Jag ska försöka att komma ihåg mig själv. Kuratorn sa samma sak, att man måste känna vad man SJÄLV behöver o unna sig det, så ikväll har jag stoppat i mig choklad =)

Anonym sa...

Chocklad är ett säkert kort!

hönsmamman sa...

Och vin! Nu får man ju dricka vin =)
Fast jag dricker ju inte... Hmm... Får nog hålla mig till chokladen då ;-)

Jag skaffade mig en PT sa...

Choklad kan vara alldeles fantastiskt underbart!

Vad bra att din man tar hand om dig!

Anonym sa...

Har också hittat hit. Via flygis. Styrkekram till dig, usch vilken sorg.

Anonym sa...

Vadå källaren?
Har jag missat nåt här?

Skönt att du har kommit hem, att allt gått bra och att ni kan gå vidare! Kram till er alla!
Farfar hälsar oxå!

hönsmamman sa...

Nä du har nog inte missat nåt. Men om det ska spöka är det mest troligt att det spökar i källaren. Inbillar jag mig iaf så slipper jag tänka att dom spökar här uppe där jag håller hus i vanliga fall.