söndag 1 mars 2009

Smuggling

Idag måste jag packa ihop "BB-väskan". Dock får bebisens kläder stanna hemma. Imorgon kl 8 är det dags. Jag har köpt med mig en hög med godis. Det kan jag få unna mig tycker jag. En massa, massa godis för att sen åter ta tag i hårdhandskarna. Det lustiga var att i fredags sa läkaren som gick igenom allt att jag behövde inte tänka på mat, det fanns lunch o middag o till o med frukost om jag ville ha där. I lördags när jag svalde pillret så en barnmorska att det var bra om jag åt frukost för sen fick jag inte äta nåt mer under dagen. Knappt dricka heller. Varför kan man undra? Och vad gäller? Men jag tänker smuggla med mig godiset ändå, så det så...

Sen tipsade hon om att jag skulle ta med mig en bok eller nåt ifall det skulle ta hela dagen o jag skulle få långtråkigt. Enda boken som jag har påbörjad o som jag skulle behöva läsa ut, eftersom vi har litteraturseminarie på tisdagen är "graviditetens möjligheter - en tid då relationer skapas och utvecklas". Tror ni det verkar makabert om jag läser den? Jag behöver ju läsa ut den. Fast jag kanske ska slänga ner nån annan oxå ifall den kommer kännas tung.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan hålla dig sällskap om du har tråkigt. Jag är ledig imorn! =)

Anonym sa...

Jag kan hålla dig sällskap om du har tråkigt. Jag är ledig imorn! =)

Anonym sa...

Ta med nått annat för din egen skull om det blir för svårt
Jag kommer att tänka på dig imorgon

Anonym sa...

Tackar båda två. Kanske behöver hämtning om jag beslutar mig för att bedöva mig med allehanda knark dom har där =)

Jag har ju en bok om blod o död oxå som jag har lite kvar i kom jag på.

Anonym sa...

Sänder en massa kramar till dig och din familj och jag skänker även er lilla ängel en tanke.