fredag 20 mars 2009

Heta tips

Nu har jag ytterligare ett hett tips till alla er som jagar perfekta kroppar o plågar er på gym.

Nästa gång ni ska gymma, se till o slink in i omklädningsrummet samtidigt som en ung tjej (låt oss säga runt 18-20 år). Helst ska ni ha tränat klart o hon skall till o börja. Först vill man inte byta om alls för man ser hur denna unga tjej som säkert enbart tränar för skojs skull ser ut. Men eftersom man inte kan stå där o bara glo så måste man dra av sig kläderna. Det är då man vill ha en stor blinkande neonskylt över sig som berättar att man har en massa barn där hemma. Plus att man hade pizza-cravings på slutet av graviditeterna. Och att barnen inte är så gamla än. Och att man faktiskt redan har gjort framsteg. Och att man inte tänker ge upp än. Och att man faktiskt har sett ut som nämnda tonåring en gång i tiden själv också, innan man fick alla dom där barnen...

Sen råkar man snegla i spegeln och får syn på hur svettig o röd man är o hur håret hänger i stripor. I bakgrunden ser man snyggtjejen.

Man ser hur magen väller fram trots att man håller andan.
I bakgrunden ser man snyggtjejen.

Man ser hur ens "träningskläder" egentligen bara är en sliten T-shirt från en semesterort.
I bakgrunden ser man snyggtjejen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Flera tips är att ha en hel släkt full av tjejer som åker tjejvasan, springer Lidingölopp och har str 36 EFTER barnen...

och veta att man ska spendera sommanre med dessa damer( som är väldigt trevliga iofs) och därmed visa sig brevid dem i bikini.....

Anonym sa...

Åh, ja såna släktingar vill jag oxå ha. Eller egentligen inte fast d hade nog satt fart på motivationen.

Eller så får jag ha som motivation att vi kommer ses i sommar o då borde jag ju va lite smalare än sist eftersom det var ett atg sen...

Anonym sa...

jag då, som även om jag går ner innan vi ses kommer att vara större än sist!

Shit, blir att gå till Jakan idag tror jag

Det värsta med såna släktingar att oavsett hur mycket jag anstränger mig så framstår jag alltid som stor och klumpig brevid